Seat Leon 1M 1.8 20vt (AUQ)
Forged Rods
S3 stock pistons
Gen 1 2867 Turbo
Mafless (working ESP)
Bosch 1000cc Injectors
4 bar FPR
76mm downpipe / 70 mm catback
Decat
FMIC
-N112 (SAI) , N249 (DV) removal
-N80 (EVAP) removal
*** Launch Control
*** Flat shift
*** Left foot brake
*** Hardcut Revlimiter
Boost via boost controller
416 ps / 506 Nm
optimised for 100 RON
Το συγκεκριμένο Leon ήρθε με μπιέλες μόνο και εργοστασιακά S3 πιστόνια για να προγραμματίσουμε το Setup του. Ο πελάτης τοποθέτησε μια Gen 1 2867 me ένα 38άρι Tial. Πλήρως εργοστασιακό κατά τα άλλα και με εργοστασιακούς εκκεντροφόρους. Τοποθετήσαμε και ρυθμίσαμε 1000 cc bosch μπεκ και το κάναμε Mafless (με λειτουργικό ESP). Το αμάξι απέδωσε μέγιστα 416 άλογα με 506 Nm ροπή. Ανεβάζουμε όλα τα πατήματα που έγιναν σταδίακα στη ρύθμιση, όπου φαίνονται πολύ ίσιες καμπύλες, κάτι που δείχνει και τη πολύ καλη λειτουργία του μοτέρ. Στο τελευταίο γράφημα παρατηρούμε οτι η παραπάνω πίεση, ανέβασε τη ροπή μεν στα 517 Nm χαμηλά αλλά η καμπύλη των αλόγων έπεσε. Εκεί καταλαβαίνουμε οτι η πίεση δεν είναι το παν και ογκομετρικά κάπου τα Setup τερματίζουν. Με άλλα περιφερειακά θα είχε νόημα η παραπάνω πίεση!