Škoda Octavia 5E 1.6 TDI (CLH)
custom remap
100% stock car
clogged dpf
110 ps (measured 101 ps) ————> 136 ps
250 Nm (measured 245 Nm) ———> 301 Nm
Το 1.6 TDI CLH είναι το μετά-dieselgate μοτέρ που φόρεσαν τα αυτοκίνητα του ομίλου VAG. Έγινε προέλεγχος στο Škoda για τη καλή λειτουργία του κινητήρα , αλλά και για την κατάσταση του φίλτρου μικροσωματιδίων DPF. Με 11 g soot και με επάνω από τα όρια διαφορική πίεση στο DPF , ξέραμε ότι δεν θα αποδώσει ούτε την ονομαστική του ιπποδύναμη. Πράγματι έβγαλε 101 άλογα , ενώ σε post που ανεβάζουμε κατά καιρούς με ακριβώς το ίδιο μοτέρ βγάζουν τα 110 ονομαστικά άλογα και σαν 1ο στάδιο 140-145 άλογα. Το DPF είναι πράγματι ελαφρώς βουλωμένο , όχι όμως σε απαγορευτικό βαθμό. Έτσι μετά τον προγραμματισμό πήγε στα 136 άλογα και με πολύ καλή ροπή. Με ένα καλό καθαριστικό και τη σωστή οδήγηση , θα έρθει στα κανονικά του επίπεδα.