VW Golf IV Gti Edition 25 1.8 20vt (AUQ)
Custom dyno remap
K03s Hybrid
Mafless (working ESP)
Siemens Deka 630 Injectors
4 bar FPR
Downpipe / catback exhaust
Decat
FMIC
-N112 (SAI) , N249 (DV) removal
-N80 (EVAP) removal
** Launch Control
** Flat shift
** Left foot brake
** Hardcut Revlimiter
optimised for 100 RON
180 ps ——–> 280 ps
225 Nm ——-> 445 Nm
Το 20vt με σφυρίλατο μοτέρ ,προτίμησε υβρίδιο K03s. Φόρεσε 630 siemens deka μπεκ και έγινε Mafless. 0 επιστροφές , +- 4% trims από ρελαντί μέχρι τον κόφτη. Τα υβρίδιο τερμάτισε μιας και η μικρή Κ03s με μεγάλα φτερά, πέρα από στιγμιαία πολύ ροπή, δεν μπορεί να αποδώσει παραπάνω. Η μικρή εξάτμιση συνέβαλλε σε αυτό. Φέραμε στο δυναμόμετρο τη καλύτερη σχέση πίεσης / απόδοσης. Μπορεί να μην έβγαλε πολλά άλογα αλλά το φάσμα είναι πολύ πολύ καλό με σταθερά τα άλογα για 2.000 rpm σχεδόν. Σύντομα με μεγαλύτερη τουρμπίνα / εξάτμιση για να εκμεταλλευτούμε πλήρως το σφυρίλατο μοτέρ.